Cennik

Wycena dokonywana jest indywidualnie na podstawie informacji przedstawionych przez klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji i deklarujemy gotowość do ustalenia satysfakcjonujących dla Państwa elastycznych form współpracy.

Poniżej przedstawiamy poglądowo ceny netto dla obsługi księgowej
oraz ceny brutto dla obsługi administracyjnej:

UPROSZCZONA KSIĘGOWOŚĆ
(KPiR, ryczałt)

od 300miesięcznie
  • do 20  dokumentów miesięcznie 300,00 zł
  • do 50  dokumentów miesięcznie 400,00  zł
  • do 100  dokumentów miesięcznie 550,00 zł
  • do 150  dokumentów miesięcznie 750,00 zł

Każdy dokument powyżej: 4,50 zł/szt.
Podane powyżej ceny, są cenami netto.

PEŁNA
KSIĘGOWOŚĆ

od 600miesięcznie
  • do 20  dokumentów miesięcznie 600,00 zł
  • do 50  dokumentów miesięcznie 900,00  zł
  • do 100  dokumentów miesięcznie 1500,00 zł
  • do 150  dokumentów miesięcznie 2000,00 zł

Każdy dokument powyżej: 13,00 zł/szt.
Podane powyżej ceny, są cenami netto.

USŁUGI BIUROWE

wyceniane są indywidualnie
  • W uproszczonym postępowaniu w KRZ kwota od 123,00 zł brutto miesięcznie
  • W zwykłych postępowaniach (spółki, przedsiębiorcy) w KRZ od 200,00 zł brutto miesięcznie
  • Sporządzenie wniosku do Sądu o ogłoszenie upadłości konsumenckiej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej przez Krajowy Rejestr Zadłużonych (KRZ) od 3.000,00 zł brutto
  • Sporządzenie zgłoszenia wierzytelności w innych postępowaniach upadłościowych – od 300,00 zł brutto

Podane powyżej ceny, są cenami brutto.

 Jako 1 dokument rozumiemy:

  • fakturę zakupu lub fakturę sprzedaży,
  • raport fiskalny miesięczny,
  • dokument wewnętrzny (amortyzacja, lista płac, składki ZUS, paragony, opłaty parkingowe,
  • dokument PK lub inny (bez względu na ilość dekretów) polecenie księgowania (kompensaty, amortyzacja, lista płac itp.),
  • 1 wyciąg dzienny / 10 pozycji ciągłego wyciągu bankowego miesięcznego,
  • 1 raport dzienny lub 10 pozycji miesięcznego raportu kasowego.

Usługi dodatkowo płatne:

  • Obsług kadrowa 50,00 zł / pracownik
  • Późne zamknięcie miesiąca –doniesienie dokumentów po 15-tym dniu miesiąca 80,00 zł
  • Sporządzenie noty korygującej 15,00 zł
  • Sporządzenie rocznego rozliczenia dla właściciela z prowadzonej działalności gospodarczej opłata jednorazowa 150,00 zł
  • Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego 100% ceny netto za ostatni miesiąc roku obrachunkowego.
  • Wystawienie dokumentu sprzedaży (faktury/ korekty itp.) zgodnie z wytycznymi w imieniu klienta 20,00 zł / dokument
  • Sporządzenie polityki rachunkowości od 600,00 zł
  • PIT-11 dla pracowników/zleceniobiorców 15,00 zł / sztuka
  • Przy dokumentach importowych, exportowych, rozliczanie różnic kursowych dodatkowa opłata 5% wartości usługi w danym miesiącu
  • Wypełnienie wniosków do banku 225,00 zł
  • Obsługa zleceń bez ZUS, umów o dzieło – 22,50 zł
  • Zaświadczenie o zatrudnieniu i przychodach – 30,00 zł
  • Korekta deklaracji z powodu działania/zlecenia klienta – 60,00 zł

Powyższe informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Zmieniasz Biuro rachunkowe?
Sprawdź nas!

Zapewniamy korzystniejsze warunki niż u Twojego obecnego biura rachunkowego!
*W pierwszym miesiącu dla firm już działających, które zdecydują się przenieść prowadzenie księgowości do ACONTO.

Nowa działalność gospodarcza?
Rozpocznij z nami!

Osoby rozpoczynające działalność otrzymują bezpłatną pomoc przy zakładaniu firmy oraz bezpłatne doradztwo wyboru formy opodatkowania.
* Oferta dla nowych firm